- Виробник: Hi-Gear
- Код товару:21938
- Наявність: Немає в наявності
- Країна виробник:Сполучені Штати
Доступно в магазинах:
Немає в наявності
При використанні дизпалива з низьким цетановим числом, відбувається інтенсивне утворення нагару в камері згоряння дизельного двигуна. Це призводить до утруднення запуску, перепустками в роботі циліндрів, зростанню димленія і токсичності вихлопних газів, до істотного зниження динамічних і експлуатаційних характеристик автомобіля. Зростає рівень шуму і з'являється "жорсткість" в роботі двигуна (періодичний різкий стук). Ресурс двигуна скорочується в 2-2,5 рази. більшість сортів дизельного палива має низьке цетанове число (близько 38). Фахівці рекомендують регулярно використовувати присадку, що підвищує цетанове число і видаляє нагар. Очищувач-антінагар Hi-Gear HG3436 - сучасна концентрована формула, що поєднує потужний очищувач і добавку, яка підвищує цетанове число, тобто якість палива
переваги:
Hi-Gear HG3436 підвищує цетанове число дизпалива до 6 одиниць
Прибирає детонаційний стукіт і вібрацію, знижує рівень шуму і пропуски в роботі циліндрів
Збільшує теплотворність палива, скорочує період між вписком і займанням
Ефективно очищає розпилювачі форсунок, камеру згоряння, клапана і днища поршнів від нагару
Забезпечує додаткову смазкудеталей паливної системи і продовжує термін їх служби
Покращує динамічні характеристики і прийомистість автомобіля, полегшує пуск двигуна
Знижує шкідливі викиди і димність на 25-50%, витрата палива - на 5-7%
HG3436 допомагає пройти техогляд
Безпечний для каталітичних конверторів та турбонагнетателей.
Протестований на функціональне відповідність технічним параметрам російських автомобілів і сортів дизпалива
застосування:
Залийте в бак перед заправкою, заправте паливом.
Доїзд до "резерву" без дозаправки.
Дана упаковка розрахована на обробку 70 - 90 літрів палива.
Рекомендується застосовувати кожні 3000 км., Або частіше, при використанні палива невисокої якості.
При виникненні "жорсткості" в роботі двигуна (різкого стуку), необхідно додати в паливо Diesel Tune-Up