Клеми акумулятора

Клеми акумулятора

Перемичка
Код:2237

Перемичка

313₴
Conduit вага 600mm
Код:21737

Conduit вага 600mm

57₴
Клем латунні (компл.)
Код:4197

Клем латунні (компл.)

146₴
Conduit вага 400мм
Код:4200

Conduit вага 400мм

48₴
Клемы латунные (Турція)
Код:4196

Клемы латунные (Турція)

177₴
Клем латунні (компл.) ЄВРО
Код:4195

Клем латунні (компл.) ЄВРО

165₴
Провод маси грузовий
Код:4198

Провод маси грузовий

89₴
Крокодил супер (к-т)
Код:4207

Крокодил супер (к-т)

Термінал болт 10 latuny
Код:21740

Термінал болт 10 latuny

Термінал latuny болт 8
Код:21741

Термінал latuny болт 8

вимикач маси
Код:4610

вимикач маси

Термінал болт 12 latuny
Код:21742

Термінал болт 12 latuny

Показано з 1 по 25 із 40 (всього 2 сторінок)

Клеми акумулятора забезпечують нормальну роботу АКБ, і саме вони піддаються найбільшому зносу. Найчастіше заміна даного елемента потрібно через його окислення. Замість зіпсованого затиску ставлять новий. При зміні акумуляторного затиску важливо знати особливості, характерні даними елементам. Це дозволить зробити правильний вибір і організувати якісну і довговічну роботу батареї.

Клеми на акумулятор у великій різноманітності ви знайдете на нашому сайті. Є варіанти для різних автомобілів з різних матеріалів з різними параметрами. Також пропонуються інші аксесуари для батарей. Ми пропонуємо доступні ціни та високу якість. Далі ми розповімо про те, як купити найбільш підходящий для вас варіант.

Матеріали та їх особливості

Перше, на що слід орієнтуватися при виборі - матеріал з якого затиск виготовлений. Це може бути:

  • свинець;
  • мідь;
  • латунь;
  • сталь;
  • цинк;
  • алюміній;
  • сплав латуні і олова.

    Перші три - найбільш затребувані. Саме матеріал і умови експлуатації впливають на те, скільки прослужать вибрані вами клеми АКБ. Найчастіше автовласники та працівники СТО вибирають найбільш універсальний - свинець. Він досить гнучкий, що позитивно позначається на можливому рівні герметичності обтиску, має високу електропровідність, стійкий до впливу електроліту, корозійних процесів. & Nbsp;

    Недолік свинцю полягає в його відносно низькій температурі плавлення. При регулярних високих навантаженнях і жарких кліматичних умовах краще підійде мідь. У неї температура плавлення перевищує 1000 градусів Цельсія. Затискачі з неї мають оптимальні показники електричної провідності, майже не окислюються. & Nbsp;

    Латунь важче двох перших варіантів, але і міцніше. При цьому вона еластична, забезпечує відмінну герметичність, хорошу провідність струму і має досить високу температуру плавлення - до 950 градусів Цельсія. & Nbsp;

    Параметри вибору

    Отже, вибираючи потрібний тип затискачів важливо враховувати умови майбутньої експлуатації автомобільної батареї, її тип, тип машини, рівень постійної напруги, якому піддаються деталь та ін. Крім матеріалу виготовлення важливе значення має розмір елемента. Так, якщо поставити на машину європейського виробництва затиск менше заводського - контакт може бути слабким і батарея буде гірше працювати.