Навантажувальні вилки і тестери

Навантажувальні вилки і тестери

Показано з 1 по 7 із 7 (всього 1 сторінок)

Нагрузочная вилка, купити яку ви можете на цій сторінці, застосовується для контролю роботи автомобільного акумулятора. Даний вимірювальний прилад показує рівень поточного заряду АКБ. Використовується для 12-ти або 24-вольтів батарей. Користуватися ним досить легко, а відмінності моделей стосуються лише зовнішнього вигляду і додаткових можливостей, які впливають на ціну апарату. Внутрішня конструкція пристрою приблизно однакова.

Опис конструкції приладу

У приладу може бути електронний дисплей або стрілка, відрізнятися проводять струм кріплення тощо., Але це не впливає на внутрішнє наповнення. Кожна навантажувальна вилка для перевірки акумуляторів включає наступні складові:

  • вольтметр;
  • спіраль-резистор;
  • два щупа;
  • кожух, що закриває спіраль.

    Додатково пристрій розроблений таким чином може ускладнюватися наявністю амперметра і можливістю перевіряти стан всієї електромережі автомобіля. Прилад створює навантаження на стартер в 100-200 Ампер. Отримане напруга повинна просісти, а потім відновитися. Це дозволяє зімітувати стартову навантаження на акумулятор і показати його стан. & Nbsp;

    Основні правила застосування & nbsp;

    Використання пристрою не передбачає нічого складного. Однак є деякі правила, які варто знати і виконувати. Проводи приєднуються плюсом до плюса, мінусом до мінуса. Вимірювання найкраще проводити при температурі від +20 до +25 градусів Цельсія - це дозволить отримати найбільш точні дані. Не перевіряйте холодну батарею - вона може дуже сильно розрядитися.

    При проведенні замірів будьте обережні з контактними щупами приладу - вони дуже сильно нагріваються. Тривалість вимірювання не повинна перевищувати 6-8 секунд (якраз стільки часу роботи АКБ потрібно для запуску двигуна). Потім потрібно перечекати 5 хвилин перерви перш, ніж провести завмер знову. Якщо отримання дані свідчать про повного розрядження акумулятора - зарядите її і повторіть виміри.

    Алгоритм проведення вимірювань

    Даний тип вимірювання найточніше відображає стан автомобільної батареї. Саме тому купити навантажувальну вилку і періодично перевіряти можливості стартера варто кожному автовласнику. Особливо важливо перевірити батарею в разі покупки б / у авто або виникненням проблем з АКБ. При цьому існують два способи перевірки: без і з навантаженням. & Nbsp;

    Перший спосіб передбачає виконання таких кроків:

    1) від'єднати батарею від авто;

    2) підключаємо прилад до клем акумулятора (плюс до плюса, мінус до мінуса);

    3) запам'ятовуємо видані вольтметром дані.

    Про повному заряді свідчать цифри від 12,6 до 12,9 В. Більш низькі показники (до 12,3) говорять про заряд на 75%, до 12,1 В - 50%, до 11 , 8 В - 25% і до 11,5 В - нульовий заряд. Ці дані стосуються справної батареї. Перевірку в даному випадку проводять виключно через не менше 7 годин після останньої роботи мотора. Батарея при цьому теж не повинна працювати.

    Другий спосіб перевірки використовується рідше, так як небезпечний для батареї. Допускається його застосуванні лише в тому випадку, коли перевірка без навантаження видала 100% заряд. При цьому використовують навантаження, яка прописана в інструкції. Батарею повністю відключають від автомобільної електросистеми. & Nbsp;

    В даному випадку дають напругу на 5 секунд і відключають прилад. Повний заряд видасть цифру від 10,2 В, 75% - 9,6 В, 50% - 9 В, 25% - 8,4 В. При показниках нижче 7,8 В - батарея повністю розряджена. Якщо в проведете повторне вимірювання під навантаженням після заряду батареї і напруга при цьому просяде - батарея непридатна. Сучасні прилади здатні також показати чи немає в батареї незамкнутих банок.

    & nbsp;