Mercedes
Mercedes-Benz - преміальний бренд з багаторічною історією, заснований у 1926 році. Найвідоміший продукт - це, звісно ж, автомобілі (легкові, вантажні, мотоцикли, автобуси та багато інших видів), але мало хто знає, що Mercedes випускає і представляє на ринку комплектуючі до машин, а також мастила під своєю торговою маркою. Головний офіс розташувався в місті Штутгарт, Баден-Вюртемберг, Німеччина.
Першим у світі транспортним засобом, створеним із бензиновим двигуном, було названо триколісний візок. Автор ідеї Карл Бенц. Він же і зареєстрував компанію Benz & Cie зі своїм другом Максом Каспаром Розе і торговцем Фрідріхом Вільгельмом Есслінгером. А прототип сучасного автомобіля побачив світ у 1893 і отримав назву "Вікторія". Далі у вже не маленької корпорації в асортименті з'являються вантажні автомобілі та автобуси. З 1901 року у Карла Бенца починаються розбіжності з приводу напрямку розвитку компанії і він приймає рішення її покинути. Приблизно в ті ж роки керівництво розуміє, що вона технічно відстає від прогресу і вирішує взяти до себе в штат відомого інженера Ганса Нібеля, який розробить перше в історії підприємства гоночне авто - модель T80. Відтоді справи компанії значно покращилися. Над удосконаленням та розробкою нових моделей в історії можна зустріти ще одне відоме ім'я - Фердинанд Порше. Саме він довгі роки був головним інженером і під його керівництвом було випущено чимало відомих моделей. У 1926 році відбулося об'єднання Benz & Cie і Daimler-Motoren-Gesellschaft, в результаті чого назва змінилася на відоме в наш час Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz, починаючи з 1952 р., практично щороку брав участь у перегонах 24 години Ле-Мана, 500 миль Індіанаполіса, V8 Supercars, а також у Формулі-1, де неодноразово отримував перемогу, а разом з цим впізнаваність бренду. У 2014 році компанія почала брати участь і в мотогонках.
Наразі офіси та офіційні точки продажів можна знайти в кожному куточку планети. Найбільші заводи багатомільйонної корпорації розташовані в Німеччині, Китаї, США та Індії. Найбільшим власником акцій бренду є китайський бізнесмен Лі Шуфу і його частка становить 9,69%. Цікаво, що бренд має свій інтернет-канал, де експерти розповідають про історію торгової марки, її найпопулярніші моделі, новини компанії, зміни в її структурі та про багато іншого. Корпорація розуміє свою відповідальність перед світовою екологією і працює над поліпшенням своїх електромобілів, а також взяла курс на розробку свого повністю екологічного палива для автомобілів і мотоциклів.