Підготуйте свій мотоцикл до початку мотосезону

Підготуйте свій мотоцикл до початку мотосезону

Автор: Диана Дата: 10.03.2023 Переглядів: 417 Коментарі: 0

Підготовка мотолюбителів до весняно-літнього сезону починається вже з кінця зими. Якщо ви провели так звану «консервацію» однієї з важливих частин мотоцикла – АКБ правильно, або ж віддали його на СТО для цієї процедури, проблем виникнути не повинно. Але якщо ви нехтували правилами експлуатації або зберігання, є велика ймовірність того, що вам просто знадобиться новий акумулятор.

 

Для мотоциклів існують 2 типи АКБ – які обслуговуються та необслуговуються. Перші це звичайні свинцево-кислотні, наступні їх різновиди – акумулятори технології AGM та гелеві.

 

За справною роботою батарей, які обслуговуються, потрібно постійно стежити, вимірювати рівень заряду і, при необхідності, доливати дистильовану воду і дозаряджати. Їх можна ставити лише в одному положенні – вертикальному. Такі акумулятори не рекомендується ставити на техніку, яка буде схильна до сильних вібрацій, нахилів та екстремального водіння під час експлуатації. У продаж надходять сухо зарядженими. Це означає, що при покупці в АКБ потрібно буде залити електроліт, а щоб батарея увійшла в експлуатацію повинен пройти час.

Але вони мають суттєву перевагу. Це їх низька ціна, порівняно з акумуляторами, що не обслуговуються. Також такі АКБ більш стійкі до сильних перепадів напруги.

 

Акумулятори технології AGМ – це сучасна версія свинцево-кислотних батарей. Електроліт усередині такого акумулятора знаходиться у пористому сепараторі із скловолокна. Це дає можливість встановлювати його у будь-якому положенні, крім перевернутого. З плюсів також прекрасна вібростійкість, низький саморозряд і підвищений ресурс при правильній експлуатації, якщо порівнювати зі звичайним свинцево-кислотним АКБ. Вони звичайно дорожчі, ніж їхні попередники, але це повністю виправдовується підвищеними можливостями та подовженим терміном служби. У таких АКБ слід стежити лише за рівнем заряду. Як і звичайні свинцево-кислотні, AGМ акумулятори потрапляють у продаж сухозарядженими.

 

Гелевий акумулятор відрізняється від свинцево-кислотного і AGМ тим, що в електроліт додана спеціальна присадка, що дозволяє перетворити його консистенцію на желеподібну. Вони виготовляються в корпусах, що повністю не обслуговуються. Плюсом такої технології є практично нульова можливість корозії через неможливість випаровування. Також такі акумулятори легше виходять із стану глибокого розряду, хоча перевіряти практично ми це рекомендуємо. Глибокий розряд згубно позначатиметься на стартерній батареї будь-якої технології. Якщо говорити про цінову політику, то вони дорожчі за свинцево-кислотні та AGМ. Це компенсується тривалим терміном служби, не обслуговуваністю батареї та кращим переживанням періоду «консервації». Не треба заливати електроліт, надходять у продаж повністю готовий до роботи.

 

Через те, що мотоцикли застосовуються тільки у теплу пору року, термін служби їх акумулятора дорівнює приблизно трьом рокам за оптимальних умов використання та справності всієї електроніки в цьому транспортному засобі. При чому АКБ може вийти з ладу не тому, що ви неправильно його експлуатували, а просто тому, що батарея перебуватиме довгий час у розрядженому стані. Щоб уникнути неприємної ситуації на дорозі, такої як неможливість завести двигун у невідповідний момент, слід змінювати мото-акумулятор раз на два сезони або за рекомендацією виробника.

 

Особливих правил при доборі тут немає. Вони діють як для автомобіля, так мотоцикла. Новий акумулятор повинен підходити за розміром, ємністю, мати достатній пусковий струм для запуску двигуна і мати правильну полярність. Зверніть увагу на останній пункт. Через сильне обмеження простору для акумулятора у мотоциклі, якщо ви підберете акумулятор з неправильною полярністю, вам просто може не вистачити довжини проводів для його подальшої установки. Найкраще міняти батарею на ту саму, що стояла у вашому мотоциклі при його покупці. Також підібрати потрібну батарею можна за сервісною книжкою.

 

Якщо ви підбираєте акумулятор на мотоцикл самостійно, рекомендуємо придивитися до бренду Exide. Здебільшого на мотоцикли вони йдуть у технології AGМ. Вони розробляються для роботи в екстремальних умовах, відрізняються стійкістю до сильних перепадів температур та постійно вдосконалюються, щоб продовжити термін служби. Це найкращий варіант, між відносно дешевими свинцево-кислотними та дорогими гелевими. Ця американська торгова марка має найкраще співвідношення ціна/якість, якщо порівнювати з більш відомими конкурентами. Їхня продукція має всі маркування та голограми, що не допускає продажу підробок.

 

Якщо враховувати всі рекомендації з експлуатації та дотримуватися їх, ваш мото-акумулятор прослужить довго, а також ви зможете запобігти можливим причинам виходу АКБ з ладу та усунути їх до виникнення більш серйозного порушення в роботі вашого транспортного засобу. Візьміть до уваги, що всі ці поради допоможуть вам не тільки правильно підібрати акумулятор, а також убережуть вас від неприємних ситуацій на дорозі, які можуть виникнути внаслідок несправного транспортного засобу.

Пов'язані товари

Коментарі

Написати коментар