Як зберегти акумулятор влітку?
З настанням літа Вас дорогі автолюбителі!
З теплим сезоном настають і нові пригоди на дорогах, але
й не без деяких неприємностей. Одна з них – розрядка акумулятора. Не думайте,
що тільки взимку вона актуальна, влітку вона може вас "підкосити". Як
це відбувається? Розберімось!
З підвищенням температури акумулятор перетворюється на
щось на зразок вулкана, де вода з електроліту випаровується, пластини
оголюються і псуються від кислоти, а пусковий струм знижується. Це означає, що
акумулятор легко може відмовити вам у допомозі, якщо ви сильно завантажите
його. І які ж фішки потрібно мати на увазі, щоб не опинитися на дорозі з
двигуном, що не працює? Розберімось!
По-перше, обмежуйте використання кондиціонера.
Пам'ятайте, що це штука з фреоном та компресорною олією, яка вимагає від 80 до
600 Вт енергії для роботи. Тому, якщо не збираєтеся їхати кудись, намагайтеся
обходитися без кондея або використовуйте його на холостому ходу в міру потреби.
Адже ніхто не хоче втратити свіжість і потрапити до спеки, але й акумулятор теж
не нескінченний, правда?
До речі, вентиляція та обігрів сидінь теж вміють "їсти"
енергію - не менше 240 Вт. Тому не забувайте активувати ці функції лише за
потреби, а не тримати їх постійно включеними. А то сидіння можуть стати
спекотними, але акумулятор – не таким сильним, як ви думаєте!
А ви знали, що навіть обігрів заднього скла в автомобілі
споживає 120 Вт? Це означає, що не варто його вмикати на постійній основі, щоб
не перетворювати заднє вікно на плавлений сир. Деякі водії воліють відкрити
трохи бічні вікна, щоб допомогти салону позбутися неприємного запотівання. Ось
такі хитрощі!
Також слід згадати та про споживання електрики
електричними склопідйомниками? Вірите чи ні, вони забирають цілих 150 Вт! Ось
така цифра. Тому якщо хочете підняти або опустити скло, краще зробити це, коли
двигун заведений. В іншому випадку ці склопідйомники, разом з іншими
енергоїдами, можуть швиденько "висушити" акумулятор.
Але, друзі, найпідступнішим та незамінним пристосуванням
в автомобілі є стартер. Цей маленький хлопець відповідає за розгін колінвала до
потрібної частоти обертання, необхідної для запуску двигуна, і споживає від 800
до 3000 Вт. І ви знаєте, що? Коли інші системи вже відхопили свою частку
енергії з акумулятора, стартер може відмовитись слухати ваші команди. І тут
доведеться вдатися до допомоги троса або, ну що там, штовхнути машину, щоб вона
ожила.
Краще бути в курсі, що спекотна пора року впливає на
роботу автомобільної електричної системи. Високі температури можуть негативно
позначитися на продуктивності акумулятора, особливо якщо він уже дідок або
зношений. Тому не забувайте регулярно перевіряти та підтримувати заряд
акумулятора, а у разі виникнення проблем звертайтеся до справжніх гуру
автосервісу.
Крім того, будьте уважні до правильного використання
електроустаткування вашого автомобіля. Якщо ви не користуєтеся якоюсь функцією,
краще її вимкнути та не давати акумулятору зайве навантаження. Також уникайте
тривалої роботи електричних пристроїв, коли двигун вимкнено, щоб не позбавити
себе заряду акумулятора.
Пам'ятайте про правильне обслуговування та дбайливе
ставлення до електричної системи вашого автомобіля. Це допоможе вам уникнути
неприємних сюрпризів з акумулятором і забезпечити надійну роботу вашого
залізного коня у спеку року. Пам'ятайте, що автомобіль – це не просто шматок
металу та пластику, а справжній партнер із пригод. І щоб він завжди був на
вашому боці, не забувайте стежити за його електричними споживачами та не
завантажувати акумулятор надмірно.
Так що давайте разом насолоджуватися літніми поїздками на
повній потужності, але не забувати і про турботу про наш надійний енергетичний
супутник - акумулятор. Дотримуйтесь цих порад, і ваш автомобіль завжди буде
готовий до нових пригод на дорогах. Stay cool and drive safe!