Акумулятори свинцево Кислотні

Підбір по марці автомобіля

Акумулятори свинцево Кислотні

Автомобільний акумулятор GREEN POWER MAX 6СТ-110Ah Аз 950A (EN)
Код:43273

Автомобільний акумулятор GREEN POWER MAX 6СТ-110Ah Аз 950A (EN)

3759₴* при обміні
4034₴
Автомобільний акумулятор ENERGIA 6СТ-60Ah АзЕ 510A (EN)
Код:24448

Автомобільний акумулятор ENERGIA 6СТ-60Ah АзЕ 510A (EN)

1794₴* при обміні
1944₴
Показано з 1 по 25 із 1566 (всього 63 сторінок)

Акумулятор свинцево кислотний існує з 1859 року, коли він був вперше винайдений французьким вченим Гастоном Планте. Винахідник створив першу версію, що перезаряджається батареї, яка в 1980-х роках набула широкого розвитку в свинцево-кислотних батареях з регулюючим клапаном (VRLA). За рахунок герметизації корпусу батареї, її намагалися купити все автомобілісти і використовувалися вони в багатьох різних застосуваннях, таких як акумулятори для річкового і морського транспорту (яхти, катера, кораблі), для різної спецтехніки.

Як працює свинцево-кислотна батарея:

З точки зору фахівців галузі, свинцево кислотний АКБ працює, використовуючи хімічну реакцію між свинцем і сірчаною кислотою, щоб створити електричний струм, який живить додаток. Потім процес змінюється на протилежний, що дозволяє перезаряджати акумулятор. Батарея свинцевого елемента складається з позитивного і негативного електродів, виконаних з свинцю, які потім занурюються в розчин сірчаної кислоти, який стає електролітом для створення хімічної реакції в рідини, яка перетворюється в електричну енергію.

Завдяки новітнім технологіям за останні 150 років свинцево кислотна акумуляторна батарея була революціонізувати і відточена для задоволення сучасних вимог і як і раніше залишається одним з найбільш доступних, ефективних і поширених варіантів для харчування всіх можливих електричних систем автомобіля. Стандартні свинцево-кислотні батареї використовують сірчану кислоту в рідкій формі і часто називаються затопленими або вологими батареями. Через характеру їх вмісту, які є високотоксичними, вони можуть становити небезпеку при транспортуванні і використанні, оскільки вони повинні зберігатися у вертикальному положенні.

Саме тут були зроблені нові розробки для забезпечення більш безпечної, більш універсальних батарей у вигляді гелієвих акумуляторів - AGM.