Часткова заміна масла АКПП

АКПП є один з головних робочих вузлів в пристрої автомобіля, які забезпечують його рух. Термін експлуатації цього вузла залежить не тільки від дотримання загальних правил експлуатації, але і від дотримання регламенту заміни пально-мастильних матеріалів та їх якості. Масло в цьому вузлі бере на себе кілька важливих завдань:

  • підтримку температури в системі;
  • видалення продуктів зносу з деталей, з метою запобігання їх впливу як абразив;
  • змащення тертьових механізмів (забезпечує нівелювання ризиків передчасного зносу деталей).

Керівництво по експлуатації транспортних засобів передбачає кілька видів заміни ПММ в АКПП. виділяють:

  1. часткову заміну масла АКПП (під нею розуміється слив порядку 40-60% рідини і заміна її новою рідиною в такому ж обсязі);
  2. повну заміну масла (слив ПММ + промивка коробки + заливка нового масла).

У порівнянні з затокою моторного масла заміна трансмісійної рідини пов'язана з певними труднощами, зумовленими непростий конструкцією вузла. Саме тому перед власниками авто часто стає питання: а що ж вибрати? Коли мова йде про часткової заміни масла АКПП слід розуміти, що процедуру треба проводити частіше (в середньому - кожні 50 тис. Км пробігу). Зате цей варіант більш економічний, адже знадобитися всього лише 3-5 л масла (в залежності від марки та моделі авто). Та й проводити часткову заміну ГСП простіше. Хоча без професіоналів тут теж не обійтися. Майстри СТО "АВТОАПТЕКА" зроблять все швидко, якісно і за доступною ціною. Також у нас є ще акумулятори на будь-який смак, масла. Часткова заміна масла АКПП коштує від 675 грн. Точну вартість можна буде дізнатися тоді, коли буде визначено весь обсяг робіт: кількість масла на заміну, обраний виробник ДСП, бажані терміни виконання робіт і т.д.


Від чого залежить періодичність заміни масла АКПП ?

Періодичність заміни масла, рекомендована виробником, умовна, так як вона залежить від безлічі факторів, у тому числі і від стану фільтра. Повна заміна рекомендується кожні 70 -80 тис. Км пробігу, часткова, як уже було сказано - частіше. Однак це показник, який розрахований на "звичайні" умови експлуатації. Якщо автомобіль використовується в районах, де кліматичні умови відрізняються занадто високими температурами або навпаки, стійкими морозами, або ж у важких умовах (грунтові дороги і т.д.), то часткова заміна масла АКПП потрібна частіше. Розпізнати ознаки, що свідчать про необхідність позапланового візиту на СТО, нескладно. Ними є:

  • в авто відчувається запах гару;
  • акумуляторна батарея перегрівається;
  • зміна кольору масла в системі і т.д.

Звичайно, такі ознаки можуть сигналізувати і про несправності в інших вузлах авто. Тому якщо є сумніви, краще не відкладати все в довгий ящик і записуватися на ТО. Досвідчені фахівці оцінять масштаби проблеми і запропонують найбільш конструктивне рішення. Для запису можна залишити заявку на сайті або зателефонувати за вказаним номером телефону. Менеджери з задоволенням дадуть відповідь на всі питання і узгодять найбільш відповідний час для проведення необхідних робіт.