Заміна водяної помпи
Заміна водяної помпи в Києві - та операція, яку слід довіряти тільки фахівцям СТО «АВТОАПТЕКА». Вони з легкістю впораються з цим завданням і «повернуть до життя» систему охолодження, яка призначена для створення комфортних температурних умов для роботи двигуна.
Діапазон температур при справній роботі системи не допускає термічного пошкодження тонко підігнаних деталей. Це дуже важливо, адже коректність роботи всіх вузлів впливає на коректність роботи мотора. Водяному насосу належить роль «рушійної сили» антифризу по системі охолодження від двигуна до радіатора і в зворотному напрямку. Циркуляція відбувається примусово.
Водяна помпа виконана з невеликої кількості деталей і має досить просту конструкцію. Вона являє собою вал (закріплений на двох підшипниках), на якому розташована крильчатка (з пластика або металу), перекачує антифриз в системі по колу. Також в конструкції водяного насоса є сальник, він покликаний забезпечити герметизацію з'єднання робочої камери і вала, і прокладки з гуми (стійкою до хімічних сполук) - вони забезпечують ущільнення стиків патрубків.
Вся ця конструкція укладена в корпус з чавуну або алюмінію, вона стійка до перепадів температур і вібрацій автомобіля під час руху. Слабкими місцями в цій конструкції є сальники і підшипники. Вони найбільш схильні до навантажень і тертя в процесі роботи системи. Дізнатися, що пора нанести візит майстрам СТО «АВТОАПТЕКА» нескладно. Про те, що в системі охолодження є проблеми, свідчать наступні ознаки:
- є сліди протікання антифризу (є наслідком порушення герметичності ділянок системи охолодження). Вони можуть бути виявлені після стоянки авто (по плямам на асфальті) або ж при детальному огляді авто;
- насос працює дуже шумно, що йому не властиво (найчастіше це є результатом зношування підшипників);
- несправність роботи грубки (дме холодне повітря при прогрітому моторі);
- неприємний запах в салоні;
- перегрів двигуна;
- люфт на валу насоса і т.д.