Зчеплення

Зчеплення є елементом трансмісії, він бере участь в передачі крутного моменту до коліс від двигуна. Саме воно змінює напрямок і величину крутного моменту. Зчеплення покликане забезпечувати перемикання передач в авто з механічною КПП за рахунок з'єднання елементів трансмісії з двигуном. Цей вузол включає в себе декілька компонентів, а саме:

  • натискний диск;
  • ведений диск;
  • маховик.

Комплект зчеплення відрізняється досить високу зносостійкість, зазвичай власники автомобілів з пробігом до 100 тис. Км навіть не згадують про існування такого робочого вузла своєму транспортному засобі. Однак, термін експлуатації зчеплення варіюється в залежності від умов експлуатації машини, марки самого пристрою, технічних характеристик автомобіля і т.д. Адже ніщо не вічне, правда, все ж причинами поломки частіше є неправильна експлуатація МКПП.

З часом зчеплення може "давати про себе знати" наступними способами:

  1. буксирування (може бути спровокована замасливанием веденого диска, засміченням гідроприводу, заїданням вилки виключення зчеплення, зносом робочої поверхні маховика і т.д.);
  2. ривками при перемиканні швидкостей (причина може критися в деформації диафрагменной пружини, ослабленні опор кріплення двигуна, пошкодженні накладок веденого диска, знос демпферних пружин);
  3. вібрацією при виключенні (може бути викликана зносом шліців веденого диска, ослабленням опор кріплення двигуна).

Якщо на вищевказані ознаки несправності з вузлом автомобіля ще можна закрити очі і якийсь час не звертати, то не помітити те, як зчеплення не працює або ж як педаль залишається в підлозі після вичавлювання просто неможливо. Навіть ті, хто сидить за кермом перший день зрозуміє, що тут щось не так і пора нанести візит в СТО. Причина може бути в пошкодженні механічного приводу, розгерметизації системи, підклинювання вичавного підшипника і багато іншого.

Розібратися самостійно в роботі такого складного вузла просто неможливо. Довіряти таку відповідальну справу слід виключно професіоналам, які добре розбираються в машинобудуванні, а також тонкощі і нюанси конструкції різних автомобілів. Йдеться про майстрів СТО "АВТОАПТЕКА".

Потрібна прокачування зчеплення або заміна троса ? Або може потрібно заміна головного або робочого циліндра? Майстри "АВТОАПТЕКА" легко і швидко впораються з цими та багатьма іншими проблемами. Вони мають величезний досвід роботи з автомобілями різних марок, моделей і років випуску. Для них немає нерозв'язних завдань. Залишаючи улюблену залізну конячку майстрам СТО "АВТОАПТЕКА" можна бути впевненим в тому, що вона знаходиться в надійних руках. Крім того, сервіс гарантує доступні ціни на всі види послуг, також у нас є ще акумулятори на будь-який смак, масла .


Скільки коштують послуги майстрів СТО "АВТОАПТЕКА"?

Дізнатися вартість робіт можна у співробітників станції технічного обслуговування, так як в кожному окремому випадку вона розраховується індивідуально виходячи з складності робіт, марки авто, моделі транспортного засобу і т.д. Обсяг робіт буде відомий після діагностики. Наприклад, заміна комплекту зчеплення обійдеться від: 3150 грн, а заміна троса зчеплення - від 360 грн.

Крім послуг з ремонту зчеплення фахівці СТО також займаються заміною робочого гальмівного циліндра, заміною гальмівних шлангів, регулюванням ручного гальма, заміною гальмівного супорта, фільтра , установкою впускного колектора, заміною пильовика ШРУС, перевіркою витоку холодоагенту, заправкою системи кліматизації, заміною важеля передньої підвіски і багатьом іншим.